„Adidas“ šiandien pristatys pirmąją NFT kolekciją

Photo by Camilla Carvalho on Unsplash

Pastaruosius du mėnesius „Adidas“ nenutraukė ryšių su blokų grandinės erdve: lapkritį jie bendradarbiavo su „Coinbase“, o šio mėnesio pradžioje „Adidas“ paskelbė, kad prisijungia prie metaverse ir NFT pasaulio. Šiandien sportinės aprangos milžinas savo oficialioje svetainėje pristatys pirmąją nepakeičiamųjų žetonų kolekciją pavadinimu „Into the Metaverse“.

Kolekcijoje bus ribotas 30 000 NFT kiekis, kiekvienas žetonas kainuos 0,2 ETH, o išleidimas vyks dviem etapais – ankstyvosios prieigos etapu ir viešo pardavimo etapu. Ankstyvosios prieigos etapą sudarys 20 000 NFT išdalinimas „Bored Ape“ / „Mutant Ape Yacht Club“, „Pixel Vault“, POAP, „Gmoney POAP“ NFT turėtojams, kurie gruodžio 14 d. savo piniginėse laikė NFT. Viešojo pardavimo etape 9 620 NFT bus prieinami visiems norintiems tapti bendruomenės dalimi, o paskutinieji 380 liks būsimiems įvykiams, teigiama oficialioje svetainėje.

Šios kolekcijos turėtojai turės puikių privalumų – nuo virtualios žemės patirties skaitmeniniame pasaulyje iki „adidas Originals“ fizinės atributikos ir grafinio kapišono, kaip PUNKS komiksas Nr. 2.

Ar sporto aprangos įmonės atliks didelį vaidmenį virtualiame pasaulyje?

Adidas“ nėra vienintelė, kuri įžengė į metaverse ir NFT pasaulį: „Nike“ bendradarbiavo su žaidimų platforma „Roblox“ ir sukūrė metaverse „Nikeland“, be to, šią savaitę ji įžengė į šią erdvę įsigydama skaitmeninio dizaino sportbačių bendrovę RTFKT.

Viena aišku – panašu, kad gyvensime dvigubą gyvenimą, fizinį ir skaitmeninį, ir jei virtualiame pasaulyje mums atstovaus skaitmeninis žmogus, mums reikės ką nors dėvėti, o šios milžiniškos sportinės aprangos bendrovės turės ką pasiūlyti. Metaverse vartotojai labai vertins tai, kad turi įmonių, kurias naudoja realiame gyvenime, produktus, todėl šioms įmonėms atsiveria naujos galimybės plėstis šioje naujoje skaitmeninėje eroje.

Ateityje galime tikėtis, kad prie virtualios realybės ir nepakeičiamųjų žetonų ekosistemos prisijungs daugiau ne tik sporto drabužių bendrovių.

Read Previous

Kaip sukurti ir parduoti NFT: 5 žingsnių vadovas naujokams