Facebook vadovas tikisi, kad milijardai žmonių naudosis metaverslu

Markas Zuckerbergas, bendrovės „Meta“, buvusios „Facebook“, generalinis direktorius, pasidalijo mintimis apie tai, kad metaverslas taps pagrindine jo verslo dalimi ir atneš šimtus milijardų dolerių pajamų.

Vienas iš „Facebook“ įkūrėjų paaiškino, kad tikisi, jog per ateinantį dešimtmetį metaverslas bus masinis ir taps pagrindine jo bendrovės verslo dalimi. Komentuodamas „Meta“ metaverslo pastangas, M. Zuckerbergas sakė:

„Mes visą laiką kūrėme paslaugas, stengėmės aptarnauti kuo daugiau žmonių, t. y. teikti paslaugas milijardui, dviem, trims milijardams žmonių, o po to iš esmės didinome pajamų gavimą.“

„Tikimės, kad pasieksime maždaug milijardą žmonių metaverslo erdvėje, kurių kiekvienas vykdys šimtų dolerių vertės prekybą“, – tęsė jis ir pridūrė, kad žmonės galėtų pirkti skaitmenines prekes, skaitmeninį turinį arba įvairius dalykus, kad galėtų išreikšti save metavisatoje.

Keletas pavyzdžių, ką žmonės gali įsigyti, yra drabužiai savo avatarui, įvairios skaitmeninės prekės jų virtualiems namams arba daiktai, skirti papuošti jų virtualų konferencijų kambarį“, – išvardijo M. Zuckerbergas.

Jis pridūrė, kad žmonės taip pat gali įsigyti komunalinių paslaugų, kad galėtų produktyviau dirbti virtualioje ir papildytoje realybėje ir apskritai visoje metaverslo erdvėje.

Vis dėlto jis pripažino, kad dar laukia ilgas kelias, teigdamas:

„Vis dar manau, kad prireiks laiko, kol bus pasiektas kelių šimtų milijonų ar net milijardų žmonių metaverslo mastas, nes tam reikia laiko.“

„Taigi tai yra šiaurės žvaigždė. Manau, kad mes ją pasieksime. Bet, žinote, kitos mūsų teikiamos paslaugos jau šiandien yra šiek tiek didesnio masto“, – patvirtino jis.

Zuckerbergas įsivaizduoja, kad metaverslo patirtis bus labiau įtraukianti nei tekstas, nuotraukos ar vaizdo įrašai, pažymėdamas, kad susitikę metaversle žmonės gali net užmegzti akių kontaktą. Technologija „iš esmės prisideda prie to, kad ji suteikia tikrovišką buvimo jausmą“.

„Šiuo metu esame įmonė, kuri gali sau leisti dideles ilgalaikes investicijas į mokslinius tyrimus, ir tam skiriame daug dėmesio“, – teigė „Meta“ generalinis direktorius.

Praėjusią savaitę „Meta“, „Microsoft“ ir dar 31 bendrovė įkūrė metaverslo standartų grupę. Kovo mėnesį „Meta“ pateikė aštuonias paraiškas dėl savo logotipo ir „Meta Pay“ prekių ženklų, apimančių metaverslą ir kriptovaliutų paslaugas.

Kelios didelės įmonės įvertino metaverslo dydį. Praėjusią savaitę „McKinsey & Company“ teigė, kad iki 2030 m. metaverslas gali generuoti 5 trilijonus JAV dolerių.

Kovo mėn. bendrovė Citi prognozavo, kad metaverslas iki 2030 m. gali būti 13 trilijonų JAV dolerių vertės ir turėti penkis milijardus vartotojų.

Pasauliniai investicijų bankai „Goldman Sachs“ ir „Morgan Stanley“ mano, kad metaverslo galimybės siekia 8 trilijonus JAV dolerių.

Naujausi

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Kitos naujienos