Gucci sukurė virtualų miestą „Roblox“ žaidime

Italų mados namai „Gucci“ paskelbė sukūrę savo miestą „Roblox“.

„Gucci“ ir toliau plėtoja savo rinkodaros strategiją, naudodamasi metaverslo paslaugomis. Ir tai net ne pirmas „Gucci“ bendradarbiavimas su internetine žaidimų platforma „Roblox“. 2021 m. sausį prekės ženklas pristatė skaitmeninį „Roblox Gucci Garden“. Jis pasirodė esąs labai populiarus. Praėjusiais metais sode apsilankė daugiau nei 20 mln. naudotojų, nors juo buvo galima naudotis tik dvi savaites. Bendrovė taip pat bendradarbiavo su SUPERPLASTIC, kad sukurtų NFT kolekciją.

Atrinktos „Gucci“ parduotuvės 2022 m. gegužės mėn. pradėjo priimti kriptovaliutą kaip atsiskaitymo formą.

Dabar žaidėjai gali apsilankyti virtualiame „Gucci“ miestelyje „Roblox“. Gucci miestelio centre yra sodas, jungiantis skirtingas erdves.

Virtuali susibūrimo erdvė egzistuoja kaip interaktyvus centras su keliais mini žaidimais, kavine ir virtualia parduotuve, kurioje parduodami itališkų mados namų drabužiai žaidimo avatarams. Kurdami savo meną miestelio „Kūrybos kampelyje“ ir tyrinėdami parodų erdvę, vadinamą „Vault Plaza“, žaidėjai skatinami priimti pirmaujančio mados ženklo „kodus“.

Naujausi

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Kitos naujienos