„McDonald’s“ tinklas Kinijoje išleidžia „Big Mac“ NFT

„McDonald’s China“, 1940 m. įkurtos tarptautinės JAV greitojo maisto bendrovės Kinijos padalinys, paskelbė, kad išleidžia savo pirmąjį NFT (nepakeičiamą žetoną) – „Big Mac Cube“, kuris sukurtas populiaraus greitojo maisto tinklo sumuštinio pavyzdžiu.

NFT kolekcijos išleidimas sutampa su „McDonald’s China“ 31-osiomis metinėmis nuo įžengimo į Kinijos žemyninę rinką. Pranešime spaudai rašoma, kad „McDonald’s China“ taip pat oficialiai atidaro savo naująjį būstinės pastatą Šanchajuje, kurio dizainas įkvėpė sukurti NFT meną.

Big Mac Cube NFT – tai pirmasis lašas iš 188 nepakeičiamų žetonų kolekcionuojamų meno kūrinių serijos, kurie bus išleisti darbuotojams ir franšizės klientams kaip riboto tiražo dovanos.

Big Mac Cube“ suformuotas kaip „trimatis dinamiškas skaitmeninis kūrybinis darbas, įkvėptas „McDonald’s“ prekės ženklo dvasios“, taip pat naujai suprojektuoto naujosios būstinės pastato formos, paimtos iš paties statinio, o dizainas perteiktas firminėmis bendrovės spalvomis: raudona, oranžine ir geltona.

Pranešime spaudai rašoma, kad greitojo maisto bendrovė taip pat sukūrė šiuos NFT, remdamasi penkiomis bendrovės vertybėmis, kuriomis ji vadovaujasi: aptarnavimas, tolerancija, sąžiningumas, bendruomenė ir šeima, taip pat trimis raktiniais žodžiais: meilė, technologijos ir tendencijos.

„McDonald’s“ yra jaunas ir madingas prekės ženklas, kuris visada kreipė dėmesį į mados tendencijas ir pažangiausias technologijas. „McDonald’s China“ naujasis būstinės pastatas – tai visiškai naujas plėtros Kinijoje etapas. Šią ypatingą akimirką naudojame NFT formą, kad su darbuotojais ir vartotojais pasidalytume „McDonald’s“ inovacijomis, skaitmeninimu ir tendencijų menu.“ – sakė „McDonald’s China“ generalinis direktorius Zhang Jiaying.

Naujausi

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Kitos naujienos