„Meta“ leis „Facebook“ ir „Instagram“ naudotojams kurti ir pardavinėti NFT.

„Facebook“ valdanti bendrovė „Meta“ planuoja leisti naudotojams kurti ir pardavinėti nepakeičiamus žetonus (NFT), nes siekia pasinaudoti skaitmeninių kolekcionuojamų daiktų mada, teigiama pranešime žiniasklaidai.


„Facebook“ ir „Instagram“ komandos kuria funkciją, kuri leis naudotojams demonstruoti savo NFT savo socialinės žiniasklaidos profiliuose, pranešė „Financial Times“, remdamasis šaltiniais. Komandos taip pat dirba su prototipu, kuris leis naudotojams išleisti savo NFT.

Keli milijardai „Facebook“ ir „Instagram“ naudotojų turėtų prieigą prie NFT. Šiuo metu kūrėjai dirba prie šios funkcijos įtraukimo į abi socialinės žiniasklaidos platformas.

Turėdami galimybę rodyti NFT savo „Facebook“ arba „Instagram“ profiliuose, naudotojai galėtų pardavinėti skaitmenines kolekcijas ir meno kūrinius. Pasak šalininkų, „Meta“ planuoja paleisti savo turgavietę, tačiau šis planas yra tik ankstyvoje stadijoje.

Skaitmeninių kolekcionuojamų daiktų kūrimas ir jų pardavimas papildytų „Facebook“ ir „Instagram“ naudotojų pajamų gavimo šaltinį. Pastaruoju metu kelios kriptovaliutų ar žaidimų pramonės įmonės paleido savo NFT prekyvietes, todėl tai gali tapti sekančiu „Meta“ žingsniu.

Meta generalinis direktorius Markas Zuckerbergas atskleidė, kad nepakeičiamieji žetonai galiausiai taps socialinės žiniasklaidos milžinės įsiveržimo į metaverse dalimi. Bendrovė, taip pat neseniai pradėjo kurti bandomąjį kriptovaliutų mokėjimų projektą „WhatsApp“ programėlėje.

Naujausi

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Kitos naujienos