„Meta“ pristato „Meta Pay“ – skaitmeninę piniginę

Meta, metaverslo pagrindu veikianti platforma, paskelbė apie naujos piniginės, skirtos sąveikai su vertybiniais dalykais metaversle palaikyti, paleidimą.

„Meta Pay“ – tai buvusios „Facebook Pay“ paslaugos prekės ženklo pakeitimas – ir toliau atliks tas pačias funkcijas, kurias anksčiau atliko „Facebook Pay“, tačiau bus sukurta kaip universalus būdas atsiskaityti už prekes ir paslaugas naudojant skaitmenines tapatybes metaversle.

Meta bando išspręsti sandorių ir vertės sąveikos metaversle problemą. Bendrovė paskelbė apie naujos skaitmeninės piniginės, kuri palaikys naudotojų ekonomiką būsimoje „Meta“ metaverslo iteracijoje, paleidimą.

Piniginė, pavadinta „Meta Pay“, bus šiandien žinomo „Facebook Pay“ evoliucija, vis dar palaikanti daugybę šiuo metu atliekamų mokėjimų, tačiau naujai orientuota į skaitmeninę tapatybę ir nuosavybės įrodymą.

Pasak „Meta“ (buvusio „Facebook“) generalinio direktoriaus Marko Zuckerbergo, „Meta Pay“ bus dviejų metaverslo problemų sprendimas: skaitmeninių prekių prieinamumo ir nuosavybės įrodymo. Apie tai jis pareiškė:

„Ateityje bus įvairių skaitmeninių daiktų, kuriuos galbūt norėsite susikurti ar nusipirkti – skaitmeninių drabužių, meno kūrinių, vaizdo įrašų, muzikos, patirčių, virtualių renginių ir dar daugiau. Nuosavybės įrodymas bus svarbus, ypač jei kai kuriuos iš šių daiktų norėsite pasiimti su savimi, naudodamiesi įvairiomis paslaugomis.“

M. Zuckerbergas teigė, kad idealiu atveju viskas, kas įsigyta vienoje metaverslo dalyje, turėtų būti prieinama kitoje platformoje, su tomis pačiomis funkcijomis ir savybėmis. Tai yra vienas iš tikslų, kurių siekia „Meta“, diegdama „Meta Pay“: tam tikra Web3 tapatybė, susiejanti skaitmeninių daiktų pirkimą su vienintele skaitmenine tapatybe.

Tokia sąveika suteiks daug geresnę patirtį žmonėms ir didesnes galimybes kūrėjams. Tai reiškia, kad kuo daugiau vietų, kuriose galėsite lengvai naudoti savo skaitmenines prekes, tuo labiau jas vertinsite, o tai sukurs didesnę rinką kūrėjams.

Be to, M. Zuckerbergas teigia, kad universalus mokėjimo būdas visoje metaverslo erdvėje bus galimybė turinio kūrėjams, nes jų turinį galės įsigyti daugiau vartotojų. Tačiau tai galima pasiekti tik esant tam tikram standartizavimo laipsniui.

Naujausi

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Kitos naujienos