Nike NFT pajamos viršijo 185 mln. dolerių

Didieji prekių ženklai, tokie kaip „Coca-Cola“, „Starbucks“, „Louis Vuitton“, „Adidas“, „Nike“ ir „Samsung“, ėmėsi NFT, kad gautų didesnį pelną ir savo klientams galėtų pasiūlyti papildomų produktų ar paslaugų. Tarp aktyviausių NFT kūrėjų yra sporto aprangos milžinė „Nike“.

Remiantis Noah Lavine’o Dune Analytics duomenimis, „Nike“ gavo daugiau nei 185 mln. dolerių pajamų, o vienas pagrindinių jos konkurentų „Adidas“ iš NFT pardavimų iš 67 251 sandorio uždirbo 10,9 mln. dolerių. Į sąrašą įtraukta 13 prekių ženklų, o žemiau už „Nike“ Lavine’as išvardijo „Dolce & Gabbana“, „Tiffany“ ir „Gucci“ (atitinkamai 25,6, 12,6 ir 11,5 mln. dolerių bendrų nepakeičiamų žetonų pajamų).

Po „Adidas“ (penktoje sąrašo vietoje), prekių ženklai, kurie iš skatimeninio turto uždirbo milijonus, yra „Budweiser“, „Time Magazine“, „Bud Light“, „Australian Open“ ir „Lacoste“. Dauguma didžiųjų pasaulinių prekių ženklų kuria projektus Ethereum blokų grandinėje.

2021 m. gruodį „Nike“ įsigijo „Web3“ įmonę RTFKT, kuri kuria NFT ir skaitmeninius drabužius. RTFKT išgarsėjo savo unikaliais virtualiais sportbačiais ir išskirtinėmis partnerystėmis. Nuo įsigijimo „Nike“ pristatė kelias sėkmingas NFT kolekcijas, kurios surinko milijonus. Nike skaitmeninės kolekcijos, tokios kaip CryptoKick, Mint Vial ir Skin Vail, be kita ko, uždirbo daugiau nei 1 mln. dolerių autorinių mokesčių.

Remiantis „Dune Analytics“ pateiktomis diagramomis, „Nike“ didžiausi mėnesiniai sandoriai ir mėnesinė apimtis buvo balandžio mėnesį, o mažiausi – šių metų birželį ir liepą. Rugpjūtis taip pat nerodo gerų skaičių. Nike NFT kainos mažėjo nuo balandžio, o vasarį pasiekė aukščiausią lygį.

Pelningiausia „Nike“ kolekcija buvo „CloneX“, padidinusi bendrovės pajamas beveik 39 milijonais JAV dolerių, po to sekė virtualūs sportbačiai MNLTH (24,2 milijono JAV dolerių) ir avatarai Mint Vial (15 milijonų JAV dolerių).

Naujausi

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Kitos naujienos