Projektas „SEED“ formuoja blokų grandinės žaidimų ateitį

2022 m. gegužės 18 d. Majamyje vykusioje „Blockworks“ organizuotoje „Permissionless“ konferencijoje „Project SEED“ generalinis direktorius Liko Subakti surengė įžvalgią diskusiją „Žaidimai: Metaverse Trojos arklys“.

Sesijoje, prie kurios taip pat prisijungė kiti „GameFi“ ir skaitmeninio turto ekspertai iš „BH Digital“, „Signum Capital“, „Cronos“ ir „UniX Gaming“, buvo išsamiai aprašyta, kaip blokų grandinės žaidimai gali pakelti visą metaverslą į kitą lygį. Projektas SEED, dabar jau visavertė GameFi ekosistema, yra čia tam, kad pasiūlytų dabartinių problemų sprendimus ir kaip jie gali formuoti jo ateitį.

Nuo beveik 1,2 mln. unikalių aktyvių piniginių iki 2,5 mlrd. dolerių investicijų iš rizikos kapitalo įmonių 2022 m. I ketv. daugelis stato už šviesią blokų grandinės žaidimų ateitį. Tačiau, kaip ir bet kuriai pradedančiai veikti inovacijai, taip ir blokų grandinės žaidimams kyla kliūčių, trukdančių pasiekti masinį pripažinimą. Projektas „SEED“, įžengęs į šią pramonės šaką kaip viena iš pirmaujančių „GameFi“ ekosistemų, sugebėjo nustatyti pagrindines problemas, trukdančias jos vystymuisi, ir tuo pačiu metu dirbti ties jų sprendimu, kad paskatintų šį sektorių judėti į priekį, pašalindamas įėjimo į blokų grandinės žaidimus barjerą.

Dabartinės blokų grandinės žaidimų pramonės problemos

Pirmoji ir akivaizdžiausia iš jų yra blokų grandinės technologijos ribotumas. Kaip ten bebūtų, daugelis su blokų grandine susijusių veiklų vis dar sunaudoja daug energijos. Tai, savo ruožtu kelia įtampą aplinkai, o taip pat ir blokų grandinės naudotojams „dujų mokesčių“ pavidalu. Dar viena blokų grandinės technologijos problema – tai, kad jai sunkiai sekasi išlaikyti savo pažadą būti: 1. Patikima, 2. Nekintama ir 3. Decentralizuota. Nors blokų grandinės tai užtikrina, būtent tada, kai blokų grandinė susijungia su išorine programa, technologams kyla susirūpinimas. Vienas iš „Level Up Labs“ įkūrėjų Larsas Doucetas tai vadina degradavusia blokų grandine (Degraded Blockchain), nes šių sąveikų metu pažeidžiami visi trys pažadai.

Antroji problema – dar nepasiekta tinkama pusiausvyra tarp žaidimo ir finansinės naudos. Dauguma dabartinių blokų grandinės žaidimų yra supaprastinto pobūdžio, o žaidimo procesą užgožia finansiniai elementai. Vienas iš puikių pavyzdžių yra plačiai žinomas žaidimas „CryptoKitties“. Jame beveik nėra įtraukiančio žaidimo, o žaidimo laimikis yra tik perspektyva užauginti vertingą NFT Kitty. Kita vertus, pasitaiko atvejų, kai blokų grandinė paskubomis įtraukiama į gerai žinomus žaidimus, todėl ši funkcija žaidėjams turi mažai arba visai neturi jokios vertės. Praėjusių metų pabaigoje „Ubisoft“ eksperimentavo su NFT įtraukimu į savo šaudyklę „Ghost Recon Breakpoint“. Šis bandymas susidūrė su dideliu pasipriešinimu, nes žaidėjams reikia 600 valandų žaidimo, kad gautų NFT kaukę, kuri prekybos rinkose turi mažą vertę.

Kaip projektas SEED gali išspręsti šias problemas ateityje

Kalbant apie technologiją, daug įmonių jau dirba siekdamos pagerinti blokų grandinės trūkumus. TRG duomenų centrai tarp efektyviausiai energiją naudojančių blokų grandinės technologijų nurodė Chia Network (XCH), IOTA (MIOTA), XRP. Pasak „The Times“, daugiau nei 45 kriptovaliutų, finansų, energetikos ir technologijų sektorių įmonės ir asmenys taip pat pasirašė Kriptovaliutų klimato susitarimą, kuriuo siekiama dekarbonizuoti šią pramonę ir iki 2030 m. pasiekti, kad su kriptovaliutomis susijusios elektros energijos suvartojimas nesukeltų grynojo nulio teršalų. Kalbant apie silpnąsias blokų grandinės grandis, Larsas Doucetas pats pripažino, kad kartais turime išmokti pasitikėti kitais, kad galėtume suderinti paskatas ir sukurti kokį nors poveikį.

Kita vertus, esant žaidimų ir finansų pusiausvyrai, daugelis tiki, kad tvarią ekonomiką, pagrįstą realios vertės kūrimu, galima išspręsti. DeFi elementas turėtų sklandžiai integruotis į žaidimo patirtį, turėdamas ne tik prekybinę, bet ir produktyviąją vertę žaidėjams. Nepaisant tiesioginio pelno patrauklumo, paprasčiausiai negalima linksmintis žaidime, kuriame visi žaidėjai nori užsidirbti pinigų vieni iš kitų. Žmonėms reikia pusiausvyros tarp žaidimo ir finansų, tačiau reikia daug ką išsiaiškinti, o tam mums reikia visų turimų išteklių.

Naujausi

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Kitos naujienos